یادت بخیر خانوم جون....

میدونی کلی دلم واسش تنگ شده .

                               

برای خانوم جون . برای دعاهای شب جمعه یی که میخوند .....یا دائم الفضل ....

برای حرفهای سروساده ای که میزد ... برای دل صافش . برای کلام دلنشینش ........برای خودش . خودش ...

توی تمام عمرم آدم سروساده ای مثل خانوم جون ندیدم . ندیدم ...........ندیدم .

چهل روز از رفتنش گذشت ........چهل روز .

         

 

چهل روز گذشت از اون روزی که چشمهای مهربونت رو و زبان خوش بیانت رو برای همیشه بستی .

خانوم جون یادت هست اون شب و روزهایی رو که با هم و کنار هم میگذروندیم ........

خانوم جون یادت هست . اون شب رو که نشستم کنارت و .........و اینقدر قربون صدقت رفتم تا راضی شدی از سالهای دور از ابتدای زندگی مشترکت برام بگی ....... از خاستگاری و نامزدی و ....از مراسم عقدت ......... و...... از مادرشوهرت و البته (باباجون) شوهر عزیز تر از جانت برام بگی . یادته باباجون از اتاق اومد بیرون تا دید من و تو داریم از گذشته ها میگیم و من هم دارم مینویسم . کلی عصبانی شد ........

آره یادته ؟

چقدر باحال شده بود . آخه باباجون عصبانی شده بود که تو داشتی دستش رو روو میکردی . آخه باباجون همیشه کللی از عشق و از جانگذشتگی هاش که در حق تو و بچه هاش کرده بود میگفت . همیشه خودش رو مرد فداکار زندگی معرفی میکرد . ولی تو داشتی برای گوشهای تیز من دستش رو روو میکردی ..........

من دهنم باز مونده بود که آخه مگه میشه ...... باباجون .....!!!!!!!!

سلام . روزت خوش

 

               .

     این خوشگل خانوم رو میبینی اون پایین . دل من رو برده . یه جورایی شده عشششششششق من .

ناناز خانم .

میدونی امروز کلی سرحالم . راستش هنوز جز یه نمه درس و مشق و مطالعه برنامه ی دیگه ای ندارم . ولی امروزم با انرژی شروع کردم . امیدوارم با انرژی هم ادامش بدم .........

امیدوارم تو هم با انرژی شروع کنی . امیدوارم تو هم دلنگرانی از جایی نداشته باشی .......

امیدوارم تو هم با نشاط باشی . با لبخند روزت رو شروع کنی . دلگرفته نباشی ...........

                 

 میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه نمیدونی . امیدوارم هرگز هم نفهمی . چیو؟؟؟؟؟؟؟/ عرض میکنم .

امیدوارم هرگز معنا و مفهوم درد رو نفهمی . درک نکنی .

امیدوارم هرگز عمق زخم رو حس نکنی .

امیدوارم هرگز داغی غلطیدن اشگ رو روی چهرت حس نکنی.

امیدوارم هرگز اجازه ندی عهدی شادابی و نشاط رو از روح و جسمت دور کنه .

امیدوارم هرگز لابلای دوست و رفیق رفقات . لابلای فک و فامیلات کسی پا روی نقاط حساس دلت نگذاره .

امیدوارم هرگز شاهد ترک خوردن شیشه عمر عزیزانت نباشی. 

امیدوارم .............

امیدوارم همیشه شاداب باشی . مثل گل نرگس

 

حسرت به دل.....

 

 

دلم لک زده برای یه لبخند که از ته دل باشه . یه لبخند که ..........

 

دلنما

 

رسم دلنما رو یادتون هست .

یادش به خیر اون روزا که عین بچه مثبتا درس خون بودم .

اون روزا دلنما یه معنا داشت ........

ولی . امروز برام معنی دیگه ای داره

این هم به بهانه ی روز قلم