چرا نمی فهمه؟-------- بازم شکر

خسته ام . نمی دونم چرا نمیفهمه ......

دو روز نخوابیدم . تازه از راه رسیدم . هنوز لباسهام رو در نیاوردم .......

سلام و احوال پرسی . از کار و بار و اداره یکار و .........

میگم ببخش میشه یه نیم ساعت دیگه تماس بگیری ؟....( میخوام حداقل لباسهام رو عوض کنم .)

کمتر از ۱۵ دقیقه میگذره که دوباره تماس میگیره .....

حالا حرف از ساختن ایمیل میزنه ......

میگم برو سایت یاهو . قسمت ایمیل ........ بزن سینگ آپ ....

میگه پسورد میخواد ..... ولی هر پسوردی میزنم . میگه اشتباه ...

خدایا کلافم . ولی خب چه میشه کرد . این بنده خدا هم از کجا بدونه؟......

حالا همه چی به کنار ......پرت بودنش از کا ماجرای اینترنت هم شده قوززززز بالاقوز.

وسط ماجرای ایمیل ساختن . مثل اینکه نفهمیده چطوری . می پرسه خب حالا اصلا اگه بخوام یه نامه ای رو برای کسی پست الکترونیکی کنم . از کجای یاهو باید برم ؟......... دیگه داد میزنم . تو لری ؟..........

                               بازم شکر

--++++++++++++++++++++++++++++++++++++

شماره رو که روی تلفن دیدیم . تعجب کردم . گفتم بسم الله !

دکتر بود . سلام و احوالپرسی ....

لابلای فرمایشاتشون . فرمودن . به فلان علت و فلان علت تصمیم گرفتم چند وقتی شرکت تعطیل باشه تا به امور خارج شرکت سروسامانی بدم بعد کار رو از سر میگیریم ...............

انگار دنیا رو بهم داده بودن . نمی خواستم زیادهم خودم رو خوشحال نشون بدم . فقط آرزوی موفقیت کردم و تشکر که اطلاع دادن .

اما دمش گرم ......این روزها خیلی کارام داشت قاطی پاتی میشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد