سلام . روزت خوش

 

               .

     این خوشگل خانوم رو میبینی اون پایین . دل من رو برده . یه جورایی شده عشششششششق من .

ناناز خانم .

میدونی امروز کلی سرحالم . راستش هنوز جز یه نمه درس و مشق و مطالعه برنامه ی دیگه ای ندارم . ولی امروزم با انرژی شروع کردم . امیدوارم با انرژی هم ادامش بدم .........

امیدوارم تو هم با انرژی شروع کنی . امیدوارم تو هم دلنگرانی از جایی نداشته باشی .......

امیدوارم تو هم با نشاط باشی . با لبخند روزت رو شروع کنی . دلگرفته نباشی ...........

                 

 میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه نمیدونی . امیدوارم هرگز هم نفهمی . چیو؟؟؟؟؟؟؟/ عرض میکنم .

امیدوارم هرگز معنا و مفهوم درد رو نفهمی . درک نکنی .

امیدوارم هرگز عمق زخم رو حس نکنی .

امیدوارم هرگز داغی غلطیدن اشگ رو روی چهرت حس نکنی.

امیدوارم هرگز اجازه ندی عهدی شادابی و نشاط رو از روح و جسمت دور کنه .

امیدوارم هرگز لابلای دوست و رفیق رفقات . لابلای فک و فامیلات کسی پا روی نقاط حساس دلت نگذاره .

امیدوارم هرگز شاهد ترک خوردن شیشه عمر عزیزانت نباشی. 

امیدوارم .............

امیدوارم همیشه شاداب باشی . مثل گل نرگس

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رفوزه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

خنده کن ، خنـــــــده قشنگه ...!

یک دوست سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ

ممنونم ... از همهء خوبی هایی که حتی خودت هم شاید اهمیتش رو نمی دونی ... اما دیگران را در آن سهیم می کنی

علی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ب.ظ http://DARBEDARAN

سلام
نمیدونم که کی منو معرفی‌‌‌ کرده
ممنون میشم بیشتر با‌ شما اشنا‌ بشم

صبا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ http://2khtarak.parsiblog.com

سلام

از این که نظر گذاشتید ممنونم


ava

مریم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام... نوشتتو خوندم ... همه چیزای بدشو تو زندگیم تجربه کردم ... معنا و مفهوم درد و بد جوری حس کردم ... همین طور عمق زخم ...و بد جوریم پا روی نقاط حساس دلم گذاشتن که خدا ازشون نگذره...و ....و..............
چه ساده دردای دلمو اینجا نوشتی...
کاشکی برای خودت اینجوری نبوده باشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد